bouwmeesteroppad.reismee.nl

We gaan weer oppad!

Hallo!

Ik denk dat veel mensen zich afvragen wat is er aan de hand? We horen en zien geen verhalen meer... Hadden ze niet net een nieuwe camper? Goed.. er waren wat kinderzektes met die auto, koelkast die niet werkte... borden die steeds omvallen... een t.v. die het niet deed zoals beloofd... Maar, dat isniet onoverkomelijk zulen echte kampeerders denken... Daar hebben ze dan ook alle gelijk van de wereld in!

Dat was het ook allemaal niet.

We waren thuis omdat onze kleinzoon Stan geboren ging worden! We hebben dit meegemaakt en erecht van genoten. Hij is inmiddels 3 maanden en om op te vreten...

Tussendoorzijn we wel een paar weken naar Afrika geweest. Dit was eenrondreis alleen in denatuurparken in Botswana,wat betekendgeen internet etc. inmiddels is op de sitehet verslag daarvan te lezen:( www.bouwmeestersoppad.reismee.nl)En nu, dachten we nog een maandje op pad te gaan voor allerlei, ook weer leuke dingen, ons gaan besluiten om toch maar thuis te blijven. We zijn er mee weg. We gaan eens kijken of we ook in deze tijd een aantal campings in Frankrijk kunnen vinden die nog open zijn.

Heel veel groetjes aan iedereen, Gert en Els.

Aad&Anke

Goede reis! Fijn dat het toch lukt te vertrekken.

Ine

Hele mooie en gezellige reis met een hele complete camper!!
De buufjes zullen jullie missen!
Veel plezier, liefs, Ine.

Angela en Twan

Heel veel plezier gewenst vanuit het hoge noorden. Hopelijk lekker weer en nog voldoende keuze in overnachtingsmogelijkheden. Tot daarna!!

Anja

Veel plezier toegewenst en fijn dat we jullie weer kunnen volgen!
Liefs Anja

Kees / Phil.

Fijne reis!! Groetjes aan Frankrijk vanuit Australië. We volgen jullie weer.

karin van bavel

Hoi Els en Gert, ja ik vroeg het me idd al af waarom er al zo lang geen verslagen kwamen. Maar jullie lieve kleinzoon heeft jullie wat langer thuis gehouden en dat is volkomen te begrijpen. Dat is 100% genieten. Nu toch weer op pad, goede reis en ik volg jullie zeker weer.

Jan-Willem

Veel plezier jullie. stormankers voor de luifel meegenomen? je kan nu gaan testen of de kachel goed werkt :-( met een mooi flesje wijn ;-) en een goed stukje formage. Geniet er van en houdt de gepoetste kant van de camper boven.

Nel Vrijheid

Ook ik dacht : zouden ze nog op pad gaan ? De camper staat er nog steeds als ik de gordijnen open doe ! Maar nu gaan jullie toch echt . Een hele fijne reis en ik kijk uit naar je verslagen !!

Marian

Fijne reis en geen briefjes..................!

Ingrid

wel eerst nog jullie verslag doorgelezen over Botswana, mooi!
in dit jaargetij zal het ook in Frankrijk wel goed toeven zijn, dus geniet ervan, we zien wel weer waar jullie allemaal terecht komen!
heel veel plezier en doe rustig aan...

Irma Gommers

Hallo oma Els
Wat geweldig dat jullie een kleinzoon hebben gekregen, proficiat. Fijn dat alles goed gaat. Inmiddels zijn jullie weer op pad en verblijven nu misschien nog in het zuiden van Frankrijk. Maar o wee, de beelden die we gisteren van het Rhonedal gezien hebben, dat was niet veel goeds. Hopelijk zijn jullie in een ander departement waar het rustiger is. In ieder geval gaan we jullie reis weer volgen. Het is het beste om het verslag naar mijn eigen mailadres te sturen;
mha.gommers@hotmail.com
Onze computer moet vervangen worden en de tablet is nu prettiger in het gebruik. Wij wensen julluie goede, veilige reizen en een hoop plezier. Groetjes, Irma.